mardi 1 mai 2007

Thunder from the Sun

Thundersun preview


[8 pages, 2.1 MB]


Every night, I make a lot of dreams. Well, everybody does.
But every morning, I remember them. Sometimes several, sometimes only the last one.
This time, it was really intriguing, and I knew I had the material to make it "real".
Click the blue button to get the PDF file, and tell me what you think about it.

---------------------

Chaque nuit, je fais beaucoup de rêves. Comme tout le monde.
Mais chaque matin, je me souviens de la plupart, parfois seulement du dernier.
Cette fois-ci, je savais que j'avais de quoi le "fabriquer".
Cliquer sur le bouton bleu ci-dessus pour télécharger le livre PDF (en anglais), et dites moi ce que vous en pensez.

1 commentaire:

Vendredi aka Comète a dit…

It's lovely, Alex!
:-)
Have sweet new dreams!