vendredi 12 janvier 2007

Souvenirs

AK Studio : travel

AK Studio : travel

AK Studio : travel

Pictures taken for Studio Friday weekly theme : Travels

I've traveled quite a lot this year : Rome (Italy), Kani (Maldives islands), Amsterdam (Netherlands), and in France to Caen, Lyon, Belle-Ile-en-mer, Bordeaux.
I usually bring back postcards from every place I went to, as you can see on the sides of my desk.
What you can not see are the hundreds and hundreds of pictures taken, because the photographer in me is never on holidays ;)

---

J'ai beaucoup voyagé cette année : Rome (Italie), Kani (Maldives), Amsterdam (Pays-Bas), et en France à Caen, Lyon, Belle-Ile-en-mer, Bordeaux.
Je ramène toujours des cartes postales des lieux que j'ai visité et je les accroche sur les coté de mon bureau, comme vous pouvez le voir.
Ce que vous ne voyez pas, par contre, ce sont les milliers d'images que j'ai pris, car la photographe que je suis ne prend jamais de vacances ;)

1 commentaire:

Anonyme a dit…

What wonderful travels! I love your photography and illustrations!